Toimitusehdot

Yleistä 

Kaijakookauppa.fi ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy Repak Oy, 2027722-6, Tillinmäentie 1 E, 010 322 6023. Repak Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. 


Maksaminen verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy . Voit maksaa ostokset verkkopankissasi tai maksukortilla.

Huomiothan,  emme maksa rahapalautuksia lunastamattomista paketeista.


Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Smartpost (Posti) kuljetuspalvelut.


Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

 Vaatteet/kassi painatetaan Suomessa tilausten mukaan jolloin toimitusaika vaihtelee noin 7-14 päivän välillä.
 Mahdolliset poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Mahdollisten tuotepalautusten pitää olla myyntikunnossa, kaikki vaatteiden merkinnät paikallaan ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Ostaja vastaa palautuslähetyksen postikuluista.
Kaijakookauppa maksaa mahdolliset palautukset 30 päivän kuluessa siitä,  kun palautus on saapunut meille. Katsothan tarkemmat ohjeet kohdasta palautukset


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@kaijakookauppa.fi tai soittamalla puh. 010 322 6023 (arkisin klo 11.00-15.00 välisenä aikana)

Repak Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.

Mahdollisiin asiakkaan ja Repak Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.   

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. 


asikaspalvelu@kaijakookauppa.fi, 010 322 6023 auki arkisin klo 11-15.00.